Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Skutečně mne vidí a je nesmírně rychlý. Když kliknu na první fotku, tak se ten sysel okamžitě předkloní a sehne k zemi. Na fotku jsem klikl několikrát a vždy udělal totéž. Hbitý syslík! :-)

0 0
možnosti
Foto

HUrá, tak to funguje :-)

Musím ale přiznat, že v reálu tomu bylo naopak. Sysel nejdřív něco kutil na zemi a já se snažila najít co nejlepší průzor mezi větvemi. Vzápětí si mě všiml, ztuhl a jakmile jsem se znovu pohnula, zdrhl. pacholek.

1 0
možnosti
Foto

Jj, taky se mi líbili. Díky za koment :-)

0 0
možnosti
Foto

P56e45t82r 82O20m92e18l21k38a

27. 7. 2017 21:09

Nádherné fotky. Zasloužilá karmaR^

1 0
možnosti
Foto

Moc děkuju za karmu i pozitivní komentář:-) Dobrou!

1 0
možnosti
  • Počet článků 173
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2359x
Nejsem ničím zajímavá, ale okolní svět zajímavý je. Objevuji v něm dávno objevené - stejně tak, jako mnozí přede mnou i po mně.

A protože je svět příliš velký na to, aby ho člověk dokázal poznat úplně celý, k důkladnějšímu průzkumu jsem si vybrala oblast známou jako Dolomity.
Co tam zjistím, to předám dál - třeba se informace budou někomu hodit.
Viz PRŮVODCE ČESKÉHO GAUČOVÉHO POVALEČE PO DOLOMITECH

Jelikož se domnívám, že jedna fotografie prozradí víc než spousta slov, najdete v mých článcích více obrázků než textu. 
Používám Panasonic Lumix GH3, GH1 a GH5 (plus sadu objektivů v rozsahu 7mm - 400 mm)


Nepracuji a ani jsem nikdy nepracovala v oboru cestovní ruch. Nemám ani žádné kontakty na jakoukoliv cestovní agenturu.