Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ahoj Martino - klasicky opět a zase stále znova nádherný blog (karmu jsem přidělala...)! My tam byli též, ale zapomněl jsem jim zatelefonovat a tak zrovna nespláchli - voda nebyla.... (to víš, atrkce jen tak někomu nepouštějí. Můžu ale doporučit rakouský Krimml - tam nám udělali povodeň....R^

0 0
možnosti
Foto

To mě mrzí, že voda nebyla. My jezdíváme začátkem léta, proto jsme ho asi vyschlý nikdy neviděli (je vidět i ze silnice vedoucí průsmykem, kterým jsme projížděli v různých letech mnohokrát).

Krimml znám, nemá chybu. Tedy až na to mýtné....:-)

0 0
možnosti
Foto

Tuhle planetu nám musej všichni marťani závidět :-)R^

3 0
možnosti
Foto

R^Karma jako vždy:-)

2 0
možnosti
Foto

Děkuju, vážím si toho :-)

1 0
možnosti
Foto

Nádhera! Moc děkuji za Váš krásný blog. Pisciadu doporučuji všem začínajícím "feratistům". Gruppo di Sella je nádherná oblast. Výstup na Piz Boe je můj životní zážitek! Ještě jednou děkuji a přeji Vám!

2 0
možnosti
Foto

Tam nahoře je taková "měsíční krajina". Vám palec nahoru za skvělý výkon na ferratě (asi ne jen jediné) R^:-)

1 0
možnosti
MV

Opravdu krásný místo.

0 0
možnosti
Foto

S ošklivým bych se tak nepatlala ;-D

Opravdu je tam krásně, za pěkného počasí nelze neulovit pěknou fotku.

1 0
možnosti
Foto

Nádherný a pečlivě prezentovaný fotoblog. R^:-) Moc pěkné fotografie.

1 0
možnosti
Foto

Díky :-), ještě tam mám nějaké překlepy. časem je snad opravím.

0 0
možnosti
AL

To "musím" dát karmu, i kdybych nechtěl.

Byli jsme tam naposledy loni a je to opravdu nádhera.

Je bezva, že si užíváte života.

Tak ještě jednou karma a super víkend.

:-)

2 0
možnosti
Foto

Moc díky, karmu na revanš příležitostně vrátím, až zase něco napíšete.:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 173
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2359x
Nejsem ničím zajímavá, ale okolní svět zajímavý je. Objevuji v něm dávno objevené - stejně tak, jako mnozí přede mnou i po mně.

A protože je svět příliš velký na to, aby ho člověk dokázal poznat úplně celý, k důkladnějšímu průzkumu jsem si vybrala oblast známou jako Dolomity.
Co tam zjistím, to předám dál - třeba se informace budou někomu hodit.
Viz PRŮVODCE ČESKÉHO GAUČOVÉHO POVALEČE PO DOLOMITECH

Jelikož se domnívám, že jedna fotografie prozradí víc než spousta slov, najdete v mých článcích více obrázků než textu. 
Používám Panasonic Lumix GH3, GH1 a GH5 (plus sadu objektivů v rozsahu 7mm - 400 mm)


Nepracuji a ani jsem nikdy nepracovala v oboru cestovní ruch. Nemám ani žádné kontakty na jakoukoliv cestovní agenturu.