Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Nejen světélkování pohladilo R^

0 0
možnosti
Foto

Ahoj Martino - udělalas mi tak velkou radost, že to popsat ani představit si nelze! Tvojee fotky jasně ukazují, proč tě všichni mají - lidé ptáčci a celý svět kolem. Já jsem momentálně pajdavý, už 6 týdnů jsem nebyl v lese (teda nepočítám výhled z terasy...) - ale nechodím. Proto mě tvůj blog nabil novou energií! Díky Martino a měj se hezky!!!VVVVVV!!

0 0
možnosti
Foto

Jééé, děkuju :-), brzy se uzdrav V

0 0
možnosti

Tak to je moc pěkné zápraží.R^R^R^

0 0
možnosti
Foto

extrémně moc hezký:-)

0 0
možnosti
Foto

Děkuji za půvabnou podívanou. Máte vnímavé oko a šikovnou ruku.R^

Zrovna si říkám, že kdyby Vaše fotografie Ze zápraží visely třeba v galerii, kolem které chodím z práce, tak bych se na ně šla každý den kouknout.:-)

1 0
možnosti
Foto

Děkuju za pozitivní komentář. Všechny fotky lze zvětšit rozkliknutím, tak máte galerii rovnou ve svém PC, v kvalitě odpovídající Vaší obrazovce (nebo obrazovce připojené).;-)

0 0
možnosti

Klobouk dolů, parádní!

0 0
možnosti
Foto

Díky. Hned nakouknu k Vám

0 0
možnosti
Foto

Výtvarně krásné a čisté fotografie R^R^R^

0 0
možnosti
Foto

Děkuju. Zkusila jsem Savo R^

1 0
možnosti

Moc krásnéV. Děkuji;-).

0 0
možnosti
  • Počet článků 173
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2359x
Nejsem ničím zajímavá, ale okolní svět zajímavý je. Objevuji v něm dávno objevené - stejně tak, jako mnozí přede mnou i po mně.

A protože je svět příliš velký na to, aby ho člověk dokázal poznat úplně celý, k důkladnějšímu průzkumu jsem si vybrala oblast známou jako Dolomity.
Co tam zjistím, to předám dál - třeba se informace budou někomu hodit.
Viz PRŮVODCE ČESKÉHO GAUČOVÉHO POVALEČE PO DOLOMITECH

Jelikož se domnívám, že jedna fotografie prozradí víc než spousta slov, najdete v mých článcích více obrázků než textu. 
Používám Panasonic Lumix GH3, GH1 a GH5 (plus sadu objektivů v rozsahu 7mm - 400 mm)


Nepracuji a ani jsem nikdy nepracovala v oboru cestovní ruch. Nemám ani žádné kontakty na jakoukoliv cestovní agenturu.