Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Krásné fotky s mlhou. R^R^R^

A Pihel opravdu není žádná pihel, hezký kraj to tam je.

0 0
možnosti
Foto

Njn, Českolipsko se svými homolemi, a skalní města na dosah V

0 0
možnosti
Foto

To mají Pihelští, taky díky rybníkům, co si tam v minulosti vybudovali :-)

0 0
možnosti
Foto

Dneska, díky digitálním foťákům a mobilům, fotografuje skoro každý. Ale umí to sotva desetina promile fotografujících. Vy k té desetině bezesporu patříte. Díky za estetický zážitek.

1 0
možnosti
Foto

Teď jste mě dostal, takové hodnocení jsem opravdu nečekala. Moc děkuju a přeju hodně štěstí v roce 2020 V

0 0
možnosti
JN

Karma, tak hezky jako Vy umí fotit málokdo. R^

1 0
možnosti
Foto

To přeháníte, pane Nožičko. Ale děkuju, za všechno :-)

0 0
možnosti
TB

překrásné záběry

1 0
možnosti
Foto

Zhruba tak ze stovky pár ucházejících.... Ale díky, moc:-)

0 0
možnosti
Foto

Moc hezké fotky, škoda, že už tady není tolik fotoblogů, jako dříve. I já mám máslo na hlavě, už jsem nebyl venku s foťákem, ani nepamatuju. Vám karma R^

2 0
možnosti
Foto

Taky mi ty fotoblogy chybí. Bývaly příjemné a inspiratvní.

Díky za karmu, ta se tu počítá :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 173
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2359x
Nejsem ničím zajímavá, ale okolní svět zajímavý je. Objevuji v něm dávno objevené - stejně tak, jako mnozí přede mnou i po mně.

A protože je svět příliš velký na to, aby ho člověk dokázal poznat úplně celý, k důkladnějšímu průzkumu jsem si vybrala oblast známou jako Dolomity.
Co tam zjistím, to předám dál - třeba se informace budou někomu hodit.
Viz PRŮVODCE ČESKÉHO GAUČOVÉHO POVALEČE PO DOLOMITECH

Jelikož se domnívám, že jedna fotografie prozradí víc než spousta slov, najdete v mých článcích více obrázků než textu. 
Používám Panasonic Lumix GH3, GH1 a GH5 (plus sadu objektivů v rozsahu 7mm - 400 mm)


Nepracuji a ani jsem nikdy nepracovala v oboru cestovní ruch. Nemám ani žádné kontakty na jakoukoliv cestovní agenturu.