Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

No paní Martino!! Měla jsem ze začátku problém, o kterém psala nedávno Zdenka Ortová, a popletla jsem si města. Už jsem se chtěla zeptat, jestli jste si tam nedala kafe s Jaromírem Petříkem, který je v Boskovicích.

Jak je tam na jihu už hodně zeleného, i pampelišky již tam odkvétají. U nás se ještě nezačaly zelenat břízy - to je takový zlom, zelené břízy zvěstují začátek opravdového jara.

A přítomným mužům doporučuji pořádně skouknout snímek číslo 40. Je tam hezký model!

1 0
možnosti
Foto

Njn, to jsou ty hromadné výpravy. Vždycky se nějaký model připlete. A našla jste hasičák na fotce č.42?

V Boskovicích nikoho neznám, ale zpět jsme jeli přes strejdův vinný sklípek v Mikulčicích. Vůbec to nebylo špatné...:-)

0 0
možnosti
AL

Děkuji za článek. Nikdy jsem tam nebyl a přitom je to taková nádhera.

Cestou zpět se stavím(e) u Nožičků, když bydlí takový kousek od zámku.

:-)R^

0 0
možnosti
Foto

Bezva, tak až budete u Nožičků, pozdravujte :-)

1 0
možnosti
JN

Moc hezké - nikdy jsem tam nebyl, přestože je to od mého bydliště jen asi 35 km. Tak to musím někdy napravit... :-)

0 0
možnosti
Foto

Podobných restů mám spoustu. Jednou to určitě vyjde :-)

0 0
možnosti
Foto

J59a48n27a 82M59a43j98o74v37á

14. 4. 2020 15:54

Joooo, tam jsem ještě koncem loňského roku o půlnoci strašila a cimbuří. A doufám, že zas někdy budu :-)

0 0
možnosti
Foto

Jéééé, to je skvělý! :-)Pořád se tam dá ubytovat?

0 0
možnosti
Foto

Moc pěkný zámek a hezky restaurovaný. R^

Na rozdíl od gotických hradů, bych na takovémto zámku rád bydlel. Nemusel by být ani tak velký. Stačil by mi poloviční. Nebo si pronajmout pouze půlku a druhou půlku nechat zevlounům. ;-)

0 0
možnosti
Foto

Nojo, ale ta údržba..... Já radši jen jako host, a pak hurá jinam.

Srdečně zdravím do Nizozemí! :-) Doufám, že jste někde mimo "koroní" centra.

0 0
možnosti
  • Počet článků 173
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2359x
Nejsem ničím zajímavá, ale okolní svět zajímavý je. Objevuji v něm dávno objevené - stejně tak, jako mnozí přede mnou i po mně.

A protože je svět příliš velký na to, aby ho člověk dokázal poznat úplně celý, k důkladnějšímu průzkumu jsem si vybrala oblast známou jako Dolomity.
Co tam zjistím, to předám dál - třeba se informace budou někomu hodit.
Viz PRŮVODCE ČESKÉHO GAUČOVÉHO POVALEČE PO DOLOMITECH

Jelikož se domnívám, že jedna fotografie prozradí víc než spousta slov, najdete v mých článcích více obrázků než textu. 
Používám Panasonic Lumix GH3, GH1 a GH5 (plus sadu objektivů v rozsahu 7mm - 400 mm)


Nepracuji a ani jsem nikdy nepracovala v oboru cestovní ruch. Nemám ani žádné kontakty na jakoukoliv cestovní agenturu.