Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

F79e62l59i48x 55H67o84r64á24k

9. 11. 2012 17:46

Juj to jsem lekl ! Už jsem myslel, že je to další blog na téma velikosti penisu. ;-D

0 0
možnosti

F62e37l72i80x 17H56o18r51á32k

9. 11. 2012 17:47

eee ... se lekl

1 0
možnosti
Foto

Jeli jsme tam na podzimní prázdniny, ale místo výletu přišla sněhová vánice :-(. Aspoň jsem si teď tady prohlídla, jak ti trpajzlíci vypadají. Díky. Dáme je příště R^

0 0
možnosti
Foto

Jééé, to jsme se mohly potkat. Ale nakonec se mi nepodařilo sehnat ubytování. :-)

0 0
možnosti
Foto

Díky za pěkné fotoslovní seznámení s milým místem... :-)

0 0
možnosti
Foto

Díky za milou návštěvu :-)

0 0
možnosti

tak kdybych mohla, hned tam o víkendu vyrazím. Ukládám a přidávám na seznam míst, která vidět než umřu. Moc děkujuR^

0 0
možnosti
Foto

Vždyť je to jen taková obyčejná skála, dokonce ani není nijak velká. Na světě je spousta zajímavějších věcí. Ráda o nich čtu např. ve vašem blogu :-)R^

0 0
možnosti

Bezva typ na výlet, díky :-)

0 0
možnosti
Foto

Já děkuji za návštěvu a komentář :-). Bez čtenářů by blog postrádal jakýkoliv smysl.

0 0
možnosti

Teda,tam už jsem nebyl.budu to muset napravit!!:-)hezkéR^

1 0
možnosti
Foto

Děkuji Vám za příznivý komentář a přeji lepší počasí, než jsme v těch končinách měli my :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 173
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2359x
Nejsem ničím zajímavá, ale okolní svět zajímavý je. Objevuji v něm dávno objevené - stejně tak, jako mnozí přede mnou i po mně.

A protože je svět příliš velký na to, aby ho člověk dokázal poznat úplně celý, k důkladnějšímu průzkumu jsem si vybrala oblast známou jako Dolomity.
Co tam zjistím, to předám dál - třeba se informace budou někomu hodit.
Viz PRŮVODCE ČESKÉHO GAUČOVÉHO POVALEČE PO DOLOMITECH

Jelikož se domnívám, že jedna fotografie prozradí víc než spousta slov, najdete v mých článcích více obrázků než textu. 
Používám Panasonic Lumix GH3, GH1 a GH5 (plus sadu objektivů v rozsahu 7mm - 400 mm)


Nepracuji a ani jsem nikdy nepracovala v oboru cestovní ruch. Nemám ani žádné kontakty na jakoukoliv cestovní agenturu.